Help je vereniging uit de brand

SVT wordt volledig gerund door vrijwilligers. Zij zorgen ervoor dat jullie en jullie kinderen wekelijks kunnen sporten en genieten van allerlei festiviteiten en activiteiten. Zonder vrijwilligers is het onmogelijk om bijvoorbeeld een grote gymnastiekuitvoering, een landelijke wandeltocht of een voetbalkamp te organiseren. Het werk wordt steeds vaker en meer gedaan door dezelfde mensen. En dat loopt spaak. Doe ook mee, het kost echt niet veel tijd en het is hartstikke leuk!

Dat mag een grotere klus zijn; maar met een kleine taak zijn we ook blij!!

Een greep uit de vacatures:

· Secretaris bestuur SVT, 2 uur p/w
· Leden Vrijwilligerscommissie, 2 uur p/w
· Leden PR en Communicatie commissie, 1 uur p/w
· Leden Sponsorcommissie, 1 uur p/w
· Beheerder Club Assistent, 1 uur p/w
· Administrateur, 2 uur per week p/w
· Penningmeester bestuur SVT, 1 uur p/w
· Lid bestuur Voetbal (Communicatie eventueel in combinatie met Activiteiten), 1-2 uur p/w
· Enz.

Lijkt het je leuk om wat voor SVT te doen? Wil je weten wat het inhoudt? Bel of app dan met Trijnie Faber, voorzitter SVT. Zij informeert je graag. Haar telefoonnummer is 06 53771658 of mail voorzitter@svtynaarlo.nl.