6 april een topdag voor SVT!

Op zaterdag 6 april heeft onze vereniging maar weer eens laten zien waar een klein dorp groot in kan zijn. En hoe! Op vrijdagavond en zaterdagmiddag was er voor het eerst sinds 2018 weer een grote gymnastiek en turnuitvoering. Waar de jongens en meisjes lieten zien wat ze kunnen op de mat, in de touwen, in de rekstok en op de balk. Het plezier en de trots spatten er vanaf. Ook groot respect voor de professionaliteit waarmee deze uitvoering was opgezet: het thema reis om de wereld was tot in de puntjes uitgewerkt met vlaggen, kostuums en muziek. Zo mooi en zo goed gedaan!

Op zaterdagmorgen startte de Tynaarloër wandeltocht voor de 49e keer. De eerste lopers stonden om half 8 al te trappelen om te starten voor hun 40, 30, 20, 10 of 5 kilometer. Maar liefst 884 wandelaars uit het hele land hebben genoten van de prachtig uitgezette routes en natuurlijk het mooie weer.

Onderweg waren er rustpunten en kraampjes waar men even wat kon eten en drinken en kon genieten van de prachtige omgeving. Ook dit jaar waren de deelnemers weer super tevreden over de ontvangst, de organisatie en natuurlijk de routes.

De besturen en alle vrijwilligers van Binnensport en Wandelen verdienen een groot compliment voor al het prachtigs dat we op 6 april hebben gezien en meegemaakt.

Een trotse voorzitter,

Trijnie Faber