Oproep: deelnemers gezocht voor Old Stars Walking Football

Sinds september 2022 heeft de gemeente Tynaarlo een Walking Football club. Old Stars voetbal is een initiatief van de KNVB en de gemeentelijke voetbalclubs om enthousiaste voetballers vanaf 60 jaar laagdrempelig te laten voetballen. Er wordt gespeeld met aangepaste regels. Hardlopen en lichamelijk contact? Daar doen we niet aan. Ook voetballen we op een iets kleiner veld. We hebben het vooral leuk met elkaar, je bent lekker in beweging maar wel op je eigen tempo en het is ontzettend leuk om leeftijdsgenoten te ontmoeten!
We trainen iedere week op dinsdagochtend op het voetbalveld van SV Tynaarlo. We hebben de tijd dus starten we met een kop koffie rond 9.30 uur. De training begint om 10.00 uur. We doen een gezamenlijke warming-up, daarna wat leuke speloefeningen en we sluiten af met een partijtje. Om 11.00 uur ronden we af waarna iedereen kan douchen en nog even met elkaar kan nazitten.
Lijkt het je leuk om dinsdag mee te trainen? Kom gerust eens kijken of beter nog: doe direct mee en ervaar hoe mooi Walking Football is!
Voor informatie kun je bellen met Henk de Groot : tel. 0592 – 54 32 37. Mailen kan ook: henkg51@hotmail.nl.