Vacature Secretaris Hoofdbestuur

Wil jij het Hoofdbestuur versterken?

Kun je goed schrijven en is plannen & organiseren voor jou geen probleem? Solliciteer dan naar functie van secretaris! Hieronder lees je wat de functie inhoudt, en hoe je kan reageren.

Functie-inhoud
•Doel
Het doel van de functie is alle voorkomende secretariaat en de daar uit voortvloeiende
werkzaamheden van het Hoofdbestuur van de Omni vereniging SVT uit te voeren.

Plaats in de vereniging
Maakt deel uit van het Hoofdbestuur en vormt samen met de voorzitter en de penningmeester het dagelijks bestuur.

Functie-inhoud
Doet de organisatie en planning van de vergaderingen van het hoofdbestuur en van de ALV.
Is verantwoordelijk voor de agenda (planning), en de verslaglegging van de HB vergaderingen en voor de ALV. Houdt actie en besluitenlijst bij.
Draagt tekstjes aan voor de SVT Nieuwsbrief vanuit het HB
Is verantwoordelijk voor het archief (papier en digitaal) van de HB vergaderstukken
Verzorgt de administratie zoals KvK inschrijving, E herkenning, Verklaring omtrent gedrag (VOG) .
Zorgt voor de samenstelling en het verspreiden van het jaarverslag van de OMNI en houdt daartoe contact met de secretariaten van de verschillende afdelingen en commissies voor het aandragen van hun jaarverslagen.
Bewaakt en handelt vanuit de statuten en het huishoudelijk reglement van de OMNI.

Tijdsbesteding
Formeel 10 x per jaar vergadering
Formeel 1 x algemene ledenvergadering
Telefonische en mail contacten enkele uren per maand

Kwalificaties
Goed kunnen schrijven
Uitstekende digitale vaardigheden, o.a. Office
Goed kunnen organiseren en plannen
Flexibele instelling en stressbestendig
Gezonde dosis humor

Gewenst
Ervaring in een administratieve of secretariaat functie

Heb je zin om een bijdrage te leveren aan onze OMNI vereniging SVT of heb je vragen, laat mij dat dan weten.
Trijnie Faber, voorzitter HB, 0653771658, of mail voorzitter@svtynaarlo.nl