Bericht vanuit het hoofdbestuur

Beste leden,

De afgelopen tijd is het door COVID-19 een moeilijke tijd geweest, en momenteel wordt weer gevraagd sociaal contact zoveel mogelijk te vermijden. De maatregelen die de Rijksoverheid ons oplegt kunnen resulteren in afgelaste voetbalwedstrijden, gymuitvoeringen, turnwedstrijden e.d. Ook zijn verschillende evenementen in het verleden niet doorgegaan waar veel vrijwilligers al voorbereidingen voor getroffen hadden.

In de vorige periode hebben wij een klemmend beroep op jullie gedaan om de contributie te blijven betalen. De vaste kosten voor de vereniging gaan namelijk gewoon door. Gelukkig zijn heel veel van jullie gewoon lid gebleven, en daarvoor willen we jullie hartelijk bedanken!  Met hulp van jullie, en een subsidie die we van de overheid ontvingen zijn we de eerste periode goed doorgekomen.

Intussen is ook de ALV niet doorgegaan. Als hoofdbestuur hebben we wel twee beslissingen genomen die we nu alvast op deze manier willen meedelen:

• Het clubblad is digitaal geworden. Daarom hoeven leden die 1,25 euro betaalden voor het papieren clubblad dit met ingang van oktober 2020 niet meer te betalen. Dit bedrag wordt dus niet meer samen met de contributie geïnd.
  • Er zijn donateurs die ook betaalden voor het ontvangen van het papieren clubblad. Met het verdwijnen van het clubblad worden deze mensen uitdrukkelijk gevraagd om donateur te blijven voor € 9,50 per jaar.

Wederom vragen we voor de komende periode steun van alle onze leden, donateurs en onze sponsoren!

We hopen dat alle sporten snel weer volledig opgestart kunnen worden. Tot die tijd; blijf gezond en zorg voor elkaar!

Met sportieve groet,

Namens het hoofdbestuur SV Tynaarlo,