Stem op jouw mooiste shirt ontwerp!

Breng nu je stem uit op jouw favoriete ontwerp voor de voetbalshirts. Wil je weten hoe? Lees dan snel verder!

Eind ’23 en begin ’24 kwamen er heel wat creatieve geesten tot leven! We deden een oproep om mee te denken over het nieuwe ontwerp van de voetbalshirts van SVT vanwege onze nieuwe kledingleverancier: Erima. Daar werd enthousiast op gereageerd.

We hebben in totaal 20 prachtige ontwerpen binnengekregen. Deze worden, samen met de ontwerpen die de kledingleverancier heeft aangeleverd, bekeken waarna er een definitieve keuze wordt gemaakt voor het meest gekozen ontwerp. Op zaterdag 3 februari ben je van harte welkom in de Spil om de ontwerpen te zien. Ze hangen in de bestuurskamer. Bekijk ze allemaal nog eens en breng daarna je stem uit in de daarvoor bestemde stembus. Schrijf het nummer van jouw favoriete ontwerp op een briefje (de nummers staan rechtsboven op de tekeningen). De 3 meest gekozen ontwerpen gaan mee in de race, samen met de ontwerpen van de kledingleveranciers. De uiteindelijke keuze wordt gemaakt door een speciale commissie. We laten jullie in de volgende nieuwsbrief weten waarop de keuze is gevallen.

Lukt het je niet om op zaterdag 3 februari te stemmen? Geen probleem. Je kunt je voorkeur ook appen in de voetbalapp van jouw team. Je trainer geeft jouw stem dan weer door. Mailen kan ook. Stuur jouw voorkeur naar: secretaris-voetbal@svtynaarlo.nl en zet in het onderwerp: ontwerpwedstrijd. Stemmen kan van zaterdag 3-2 t/m zondag 11-2.