Rolletjesrun pittig, maar leuk!

Dat Tynaarloërs sportief zijn wisten we al, niet voor niets hebben we een bloeiende sportvereniging met verschillende sportafdelingen. En het bewijs werd eens te meer geleverd tijdens de Rolletjesrun, georganiseerd door SV Tynaarlo en MV Moves. Een flinke groep dorpsbewoners rukte uit om hard te lopen en aan te moedigen. De heel jonge lopers liepen een mooie ronde met hindernissen over het voetbalveld en vanaf twaalf jaar konden sportievelingen meedoen met een run rondom SV Tynaarlo en het oude zwembad. Wat een enthousiasme en wat een fanatisme! De zon scheen, de lucht was koud en het enthousiasme was voelbaar. Wil je volgend jaar ook meedoen? Ga dan vast lekker trainen, want een volgende rolletjesrun zit er zeker in!