Even voorstellen: nieuw bestuurslid volleybal

Ik ben Rianne Timmer. Geboren en getogen in Vries, maar ik woon alweer heel wat jaren in Tynaarlo samen met mijn vriend en 2 zoons die ook allemaal lid zijn van de vereniging (gym en voetbal). Vanaf de (weder)oprichting van de volleybaltak in 2013/2014 ben ik betrokken bij het volleybalteam van SVT. Een leuk, gezellig en sportief team. Daarnaast voetbal ik bij het dames recreantenteam van SVT.

Toen het bestuur van de binnensporten van SVT op zoek was naar een nieuw bestuurslid, was ik direct enthousiast. Ik vind het leuk om iets te kunnen betekenen voor de club en om mee te denken over de toekomst.

Zoals in de vorige nieuwsbrief al stond, heeft volleybal sinds kort een nieuwe trainer; Sander. Hier zijn we erg blij mee. We zijn nu met een leuk clubje van 10 enthousiaste leden (8 vrouwen en 2 mannen). Een beetje groei zou leuk zijn, dus als je zin hebt om een keer mee te trainen dan ben je van harte welkom in de gymzaal aan de achterweg op maandag van 19.45 tot 21.15 uur.