Gezellige Kerstdagen en een Sportief en Gezond 2024

Beste leden,

We zijn alweer halverwege het sportseizoen ‘23/’24. Jullie hebben het afgelopen half jaar volop kunnen sporten en meedoen met alle activiteiten van SVT. Het jaar 2023 kende veel hoogtepunten. Een van die hoogtepunten was het verschijnen van het jubileumboek Groeiend en Bloeiend, 75 jaar SVT. Een bijzonder boek waarin het ontstaan en de geschiedenis van SVT op prachtige wijze te zien en te lezen is. Ook is de fotogalerij 75 jaar SVT in de Spil geopend met een speciale eregalerij voor onze ereleden.

Verder zijn we druk bezig geweest met de toekomst van SVT. Verschillende werkgroepen hebben plannen gemaakt over de onderwerpen Veilig Sportklimaat, Digitalisering en Vrijwilligersbeleid. Het komende half jaar zult u daar meer over horen.

170 vrijwilligers houden SVT draaiende. Heel veel dank daarvoor. Op zaterdag 13 januari organiseren we speciaal voor hen een feestelijke avond. Alle vrijwilligers hebben al een uitnodiging ontvangen.

Het Omnibestuur wenst iedereen gezellige kerstdagen en een sportief en gezond 2024.

Namens het Omnibestuur,

Trijnie Faber, voorzitter.