Ontwerpwedstrijd wedstrijdshirt SV Tynaarlo

SV Tynaarlo heeft een nieuwe kledingleverancier: Het merk Erima, met haar partner HH Sport uit Smilde. Daar zijn we erg blij mee! Een nieuwe kledingsponsor brengt ook een nieuwe outfit met zich mee. En omdat SVT een club van ons allemaal is, bieden we iedereen de mogelijkheid om een shirt te ontwerpen! Wil jij jouw ontwerp straks terugzien in de tenues van voetballend SVT? Download hier dan snel de kleurplaat om jouw ontwerp te maken. Mocht dit niet lukken, dan mag je ook zelf een shirt tekenen op papier, laptop of tablet.

Lever jouw ontwerp uiterlijk vrijdag 12 januari 2024 in de daarvoor bestemde postbus in de Spil in. Op 13 januari, tijdens de vrijwilligersavond, worden drie winnaars gekozen welke worden toegevoegd aan de ontwerpen die de kledingleverancier heeft aangedragen. Een commissie maakt de uiteindelijke beslissing voor het definitieve ontwerp. Je mag je creativiteit volledig de vrije loop laten, maar natuurlijk kunnen we alleen groen/witte ontwerpen aan de commissie voordragen.

Op vrijdag 29 december en zaterdag 6 januari kun je jouw ontwerp ook inleveren in sporthal de Kamp tijdens de zaaltoernooien. Je kunt je ontwerp ook inleveren bij de leider van je voetbalteam. We kijken uit naar jullie creaties!