Jubileumboek 75 jaar SVT

SVT bestaat 75 jaar. Daar hoort een jubileumboek bij. Een overzicht van 75 jaar SVT met verhalen, foto’s, anekdotes en hoogtepunten.

Het is de bedoeling dat het boek een echt visitekaartje van SVT wordt met een sfeervol historisch overzicht en een blik op de toekomst van SVT. Het boek is bestemd voor leden, oud-leden en is een relatiegeschenk voor (nieuwe) sponsoren en andere partners zoals samenwerkende verenigingen, gemeente e.d.

Maar….zo’n boek komt er niet vanzelf. We hebben mensen nodig dit het leuk vinden om hier aan mee te doen en mensen die nog materiaal hebben dat gebruikt kan worden. Maar ook leden en oud leden, die verhalen en anekdotes hebben.

We gaan vanaf september ermee aan de slag. De schrijver van het jubileumboek wordt Geert Jan Darwinkel, journalist en voelt zich nog zeer verbonden met Tynaarlo en SVT. We zijn dan ook heel blij dat hij dit wil doen. Ook heeft zich al een aantal leden gemeld die in de redactiegroep willen gaan zitten.

Kortom…heb je foto’s, verhalen, herinneringen meld je en we komen het graag bij je ophalen en welke vorm dan ook. Heb je zin om mee te doen omdat je verstand hebt van vormgeving o.i.d., ook dan ben je meer dan welkom.

Je kunt je aanmelden bij Trijnie Faber, voorzitter SVT, email voorzitter@SVTynaarlo.nl