JO 17-1 kampioen!

Marcel Kuiper en Nick Matulessy vierden feest op zaterdag 16 december. De trotse coaches speelden met hun mannen van de JO-17-1 hun laatste wedstrijd van het seizoen en werden kampioen. De kans dat dit zou gebeuren was groot en dus pakten enkele ouders goed uit door met spandoeken en fakkels langs het veld te verschijnen.

De wedstrijd tegen HFC ’15 begon wat mat, maar de mannen kwamen uiteindelijk zonder al teveel problemen met gelijkspel het veld af. Gelijkspel en geen winst, het mocht de pret niet drukken. Coaches en trainers waren door het dolle en vierden het kampioenschap met een lekkere snack in de SVT kantine. Alle spelers kregen daarbij een medaille. Op naar het volgende seizoen met een plek in wellicht een hogere klasse.