In memoriam Roelof Ruben

Op 23 november 2023 is ons lid van verdienste van de afdeling Voetbal Roelof Ruben overleden op 81-jarige leeftijd. Roelof was een clubman in hart en nieren en heeft tijdens zijn decennialange lidmaatschap vele vrijwilligerstaken op zich genomen. De senioren kennen Roelof als scheidsrechter die elke zondagochtend de thuiswedstrijden van seniorenteams in goede banen leidde. Daarnaast heeft Roelof lange tijd deel uitgemaakt van het bestuur van de afdeling Voetbal en was hij als terreinman onder andere verantwoordelijk voor het kalken van de lijnen. In een verder verleden was Roelof leider bij seniorenteams. Roelof was een bekende verschijning op het sportveld en daarbij altijd bereid om zijn steentje bij te dragen als er iets moest gebeuren. De laatste jaren ging de gezondheid van Roelof achteruit maar was hij toch nog regelmatig op het sportveld te zien. We wensen Johanna veel sterkte om het verlies van Roelof te verwerken.