Van de Voorzitter – Dringende oproep aan alle leden van SVT

Onze vereniging wordt volledig gerund door vrijwilligers. Zij zorgen ervoor dat jullie (430 leden) wekelijks kunnen sporten en genieten van allerlei activiteiten. De groep van vrijwilligers wordt echter steeds kleiner, waardoor het werk steeds vaker en meer gedaan wordt door dezelfde mensen. Wij verwachten dat ieder lid (ouder dan 16 jaar, of ouders van kinderen) iets terugdoet voor SVT. Dat mag een grotere (vrijwilligers) klus zijn; maar met een kleine taak zijn we ook blij!!

Een greep uit de vacatures waar we écht vrijwilligers voor nodig hebben:

• Secretaris bestuur SVT: 2 uur per week
  • Lid Vrijwilligerscommissie, 2 uur per week
  • Leden PR Commissie, 1 uur per week
  • Leden Sponsorcommissie:
    contentmanager 1 uur per week
    secretaris/adm 1 uur per week
    kleding binnensport en wandelen 1 uur per maand
  • Lid bestuur Binnensport PR: 1-2 uur per week
  • Lid bestuur Voetbal Communicatie eventueel in combinatie met Activiteiten: 1-2 uur per week

Wil je weten wat het inhoudt? Bel of app dan met Trijnie Faber, voorzitter SVT. Zij informeert je graag. Haar telefoonnummer is 06 53771658 of mail voorzitter@svtynaarlo.nl.

Voor de Vrijwilligerscommissie kun je contact opnemen met Iris van Rooij, mail vrijwilliger@svtynaarlo.nl of 0613080321.

Voor de Sponsorcommissie vacatures kun je contact opnemen met Lydia Pieters, mail sponsoring@svtynaarlo.nl of Wouter de Wolde  0640104444.

Voor de vacature bij Binnensport met Siep Diemer, mail voorzitter-binnensport@svtynaarlo.nl.

Voor de voetbalvacatures met Egbert Leiting, mail voorzitter-voetbal@svtynaarlo.nl.

Ik hoop op reacties!

Hartelijke groet,