De Toekomst van SVT

Zoals jullie weten is SVT bezig met haar toekomst. Waar moet de vereniging zich de komende jaren op richten? Omdat jullie input voor het vormen van de plannen van groot belang is, hebben we jullie in november gevraagd een vragenlijst in te vullen, waarin jullie je ideeën en opvattingen konden geven.

Wij hebben inmiddels de vragenlijsten binnengekregen en zijn aan de slag gegaan met verwerking en ordening van de input. En dat is heel veel! Dank daarvoor.

Op woensdag 9 februari 20.00 uur organiseren we voor alle leden een bijeenkomst in MFA de SPIL om de belangrijkste bevindingen met jullie door te nemen en het gesprek er over te voeren. Tegen die tijd ontvangen jullie daarvoor nog een uitnodiging.

Mede namens de leden van de Werkgroep Meerjarenbeleid SVT

Trijnie Faber (voorzitter SVT)