Tweewielerhuis Dekker sponsort onze turnmeiden!

Gisteren bij de wedstrijd was het dan eindelijk zover; met de mooie turnleggings kwamen de turnmeiden goed voor de dag. Het logo van Tweewielerhuis Dekker prijkt op het linkerbeen. Britt Tjalma kon gelukkig tijd vrijmaken tijdens de openingsuren van de drukke zaterdag om op de foto te gaan, terwijl Sjors Dekker de winkel bemande.

Zo’n twee jaar geleden is Sjors Dekker in Tynaarlo aan het Hageneind 12 begonnen met hun zaak ‘Tweewielerhuis Dekker’. Sjors en Britt zijn beide actief in de sport. Sjors is een wielrenner en mountainbiker en Britt is trainer in de schaatssport. “Sport verbindt, hoort bij een gezonde levensstijl en zorgt voor zelfvertrouwen”, vertelt Britt. Vandaar dat zij en Sjors het erg belangrijk vinden om in sport te investeren en daarom graag de turnleggings sponsoren.

Bij Tweewielerhuis Dekker kan je terecht voor onderhoud van fietsen en voor compleet nieuwe fietsen of accessoires – ook via de webshop. Dit geldt voor zowel de sportieve MTB-, race- en toerfietser als de gewone fietser, bijvoorbeeld een stadsfiets of e-bike. Ook worden er mooie tweedehandsfietsen aangeboden. U kunt er terecht op woensdag tot en met vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur en op zaterdag tot 17:00 uur. Sjors helpt u graag weer op weg. Kortom, Tweewielerhuis Dekker maakt fietsen (en sport) bereikbaar!