AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming)

AVG – Algemene Verordening Gegevensbescherming.

Om te kunnen sporten, niet-spelend lid of donateur te zijn of als vrijwilliger actief te zijn bij de SVT is het noodzakelijk dat wij bepaalde persoonsgegevens van jou verwerken. Denk hierbij aan je voor- en achternaam, geslacht, geboortedatum, adres, telefoonnummer, e-mailadres, bankgegevens.

SVT is in deze gebonden aan de privacywet, de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), zoals die vanaf 25 mei 2018 geldt. Voor een compleet overzicht van alle persoonsgegevens, die SVT verwerkt, de doelbinding en bijvoorbeeld de bewaartermijnen, verwijzen wij naar de Privacyverklaring op de SVT-website.

In sommige gevallen is toestemming nodig om persoonsgegevens vast te leggen. Dat geldt bijvoorbeeld niet voor de opname van je naam en adres in de ledenadministraties, maar in sommige gevallen wel door het plaatsen van een foto op de website. Voor iedereen onder de 16 jaar moet die toestemming bovendien door een ouder/verzorger worden gegeven.

De volledige privacyverklaring is hier te vinden.