Op 1 januari 2022 bestaat onze vereniging precies 75 jaar!

Vanwege coronamaatregelen gaat helaas op 1 januari de feestelijke officiële opening van ons jubileumjaar in MFA SPIL niet door. Met ongeveer 100 mensen (leden en ereleden) wilden we het glas heffen op ons mooie SVT en op de start van een feestelijk jubileumjaar.

De jubileumcommissie is gelukkig niet voor 1 gat te vangen en denkt na over een ander geschikt moment om samen met de leden toch het glas kunnen heffen. En natuurlijk ook om te vertellen hoe het programma van het grote feest er uit ziet. We houden jullie hiervan op de hoogte!

Het grote feest vindt plaats tijdens het Hemelvaartweekend 2022 op donderdag 26, vrijdag 27 en zaterdag 28 mei met als afsluiting een Feestavond met live muziek.

Iedereen die wat met SVT te maken heeft wordt uitgenodigd voor dit feest: leden en jeugdleden, ereleden, vrijwilligers, sponsoren, donateurs, collega verenigingen en vertegenwoordigers van de gemeente.

De jubileumcommissie is bezig een heel aantrekkelijk, gezellig en sportief programma op te zetten, waarbij o.a. op vrijdag 27 mei een sportdag wordt georganiseerd voor alle jeugd tot en met 17 jaar uit het dorp Tynaarlo.

Dus: reserveer al vast de genoemde data in je agenda, want hoe meer zielen hoe meer vreugd.

De jubileumcommissie,

Roelof Leuning (voorzitter), Alexander Nijborg (afd. wandelen), Hielke Martens (afd. gymnastiek), Henk Westerhof (afd. voetbal), Jan Hoogenberg (de Spil).