VRIJDAGMIDDAG 27 OKTOBER PLAYSTATION FIFA E-SPORTS TOERNOOI IN MFA DE SPIL

Vrijdagmiddag 27 oktober in de herfstvakantie organiseren VAKO en sv Tynaarlo een PLAYSTATION FIFA TOERNOOI in MFA De Spil bij de sportvelden van Tynaarlo voor alle jeugdleden. MFA De Spil verandert deze middag in een ware E-Sports Arena! Volgens een officieel FIFA Toernooischema met verschillende poulewedstrijden en een aantal knock-out rondes komen alle deelnemers, jong en oud, voldoende aan spelen toe.

De organisatoren van RentnPlay nemen professionele PlayStation-koffers mee, waardoor er maar liefst 8 wedstrijden tegelijkertijd gespeeld kunnen worden. Op een groot scherm zullen alle wedstrijden te volgen zijn en buiten is er een Pannakooi, zodat er ook genoeg te doen is tussen je wedstijden door. Voor winnaars zijn er leuke prijzen te verdienen.

Het toernooi start om 12.30, inloop vanaf 12u. Zorg dat je op tijd bent! Inschrijven kan via onderstaande link. We hopen jullie allemaal te zien op de 27e!

KLIK HIER OM JE AAN TE MELDEN VOOR HET FIFA TOERNOOI