RABO Clubsupport

SVT doet weer mee met ClubSupport dus stem op ons. Maar hoe werkt het?

Door mee te doen aan de jaarlijkse actie Club Support van de RABO kan SVT rekenen op een mooie financiële ondersteuning. In 2019 ontvingen we bij de afdeling gymnastiek € 528,- en in 2020 maar liefst € 750,- . Dezelfde bedragen ongeveer kwamen bij de afdeling voetbal binnen. Mooie bedragen dus en bedankt RABO.

Hoe werkt het en hoe kun je op ons stemmen?

Het totale bedrag wat beschikbaar is gesteld door de RABO wordt verdeeld over alle deelnemers obv mensen die op die deelnemer hebben gestemd en des te meer stemmen is dus des te meer geld! Ieder lid van de RABO kan 3 stemmen uitbrengen dus bv 1 stem voor SVT voetbal, SVT gymnastiek en 1 stem voor Stichting de Spil of bv de Historische Vereniging in Tynaarlo.

Alleen leden mogen stemmen maar hoe wordt je lid van de RABO?

Dat is niet moeilijk en kost niets. Je kunt als je een betaalrekening hebt bij de RABO lid worden door in te loggen op de website of via de app. Lid worden geeft geen enkele verplichting. Wel beslis je voortaan mee bij de RABO welke maatschappelijke doelen jij belangrijk vindt en wil ondersteunen. De RABO heeft in tegenstelling tot veel andere banken geen aandeelhouders maar leden. De winst die de RABO maakt wordt oa via ClubSupport deels teruggegeven aan de maatschappij. En daar profiteert SVT dus weer van.

Wanneer kun je je stem uitbrengen?

Dat kan dit jaar van 4 tot 25 oktober. Geef je dus zsm op als lid van de RABO, dan kun je vervolgens je stem uitbrengen in bovenstaande periode.

Rabo ClubSupport

Goed voor jouw club & geweldig voor de buurt