Turnwedstrijd (Meetmoment) op 3 maart in de Kamp.

SVT organiseerde samen met de KNGU het 2e zogeheten meetmoment voor de jongste turners in Noord Nederland. Locatie van deze wedstrijd was in de Turnhal te Vries. De jongste turners lieten aan het ruim aanwezige publiek zien wat ze al bereikt hadden in 6 onderdelen. Alles liep op (kop)rolletjes en er waren al vele talenten te bespeuren. Er kwamen turners uit Heerenveen, IJlst, Lemmer, Beilen, Joure en…………..Tynaarlo! Voor Tynaarlo waren Laurens Timmer, Noah Peters en Job te Wolde aanwezig. Finn en Boo maakten kennis met het jureren van deze mooie sport en gaan binnenkort de jurycursus volgen. Tijdens de wedstrijd kreeg het publiek een lekkere appel aangeboden van de Albert Heijn uit Zuidlaren. Kortom een geslaagde middag voor iedereen.