Rolletjes Run

Oliebollen besteld bij de VVV in Tynaarlo? Ook alvast even een doosje kniepertjes gehaald bij Lienie Timmer aan de Populierenstraat 52? Goed gedaan!!

Zet dan ook alvast de datum van 7 januari 2024 in je agenda want dan gaan we meedoen aan de Rolletjes Run.

MV-Moves samen met SVT gaan deze sportieve activiteit tussen 13.00 en 16.00 combineren met een gezellig samenzijn in de Spil alwaar start en finish zijn. De jongsten hebben de zogeheten Kabouterrun op het sportveld over een afstand van 400 meter. Vergeet je puntmuts niet……………. Groep 1-5 doet de 800 meter, groep 6-8- de 1600 meter en de senioren lopen 4 of 8 kilometer. Nog even ter info: De QR-code op de poster wordt nog aangepast naar een directe link van het inschrijfportaal van MV-Moves.

Inschrijven kan tot 5 januari. Alle kinderen tm schoolgroep 8 mogen gratis meedoen. Senioren betalen € 10,- maar SVT leden krijgen maar liefst € 4,- korting op het inschrijfgeld en betalen bij voorinschrijving dus € 6,-. Toeschouwers zijn van harte welkom om de deelnemers aan te moedigen.

De organisatie zorgt voor de heerlijke Nieuwjaarsrolletjes die we natuurlijk van Lienie Timmer uit Tynaarlo afnemen. Ik heb ze al geproefd en ze zijn heerlijk. Daarmee ondersteunen MV-Moves en SVT ook deze goede doelen (Stichting Hartewens en Stichting Wensambulance) die door Lienie zijn uitgezocht.

We hopen zo een mooi sportief begin te maken met het nieuwe jaar 2024.

Sportieve groet van Martin Veenhuizen van MV-Moves en Siep Diemer namens SVT

2023.11.23 MV Moves