Woordje van de voorzitter

Met het opstarten van dit voetbalseizoen zie ik al veel enthousiasme bij onze leden. Johan en Johan zijn bezig met inventariseren en verzorgen van materialen en kleding. Jan is regelmatig in de Spil te vinden om de voorraad van de kantine mooi op orde te brengen. Anneke is al weer druk bezig om de planning voor de kantinediensten (we zijn nog op zoek naar vrijwilligers) weer op een rij krijgen zodat er altijd een kop koffie klaar staat voor de voetbal kijkende ouders, Henk verzorgt de belijning van de velden, Wessel heeft alle gegevens bij de KNVB alweer keurig op orde en de leiders en trainers zijn ook weer vol enthousiasme gestart alle teams een mooi voetbalseizoen tegemoet gaan. Ook zie ik enorm veel enthousiasme bij de jongens van Jo 17 1 en 2. Zij staan zelf op het veld om te trainen en te voetballen, maar daarnaast helpt een aantal van hen ook mee met het geven van training voor de jongere teams. De betrokkenheid bij de club is groot. Dat is mooi om te zien. SVT is en blijft immers een club van Tynaarlo. We doen het echt samen. Om daar gelijk maar mee te eindigen: op maandag 19 september vindt de jaarlijkse ledenvergadering plaats. Komt allen.