Van de voeltbalvoorzitter

Het jaar is nog maar net begonnen, en het voetbalseizoen is alweer in volle gang. Op 13 januari trapte het eerste elftal af. In de ijzige kou speelde het team de eerste wedstrijd in Harkstede. De start was wat hobbelig vanwege het flinke aantal afwezigen. Een enkeling met vakantie, anderen met een blessure. Hoe mooi is het dat Tynaarlo op zo’n moment de handen ineen slaat en met elkaar zorgt voor een compleet team zodat de wedstrijd kan doorgaan. Glenn Lampe, Kishan Assadnia, Wessel Jongens en Ruben van Wijk streden met elkaar voor de punten. En hoe. Door goals van Ricardo, Jeroen en Wouter werd met 5-2 gewonnen. Een knappe prestatie van team en staf👏. Helaas kon hier op 20 januari geen vervolg aan worden gegeven door een 2-0 nederlaag tegen blauw-geel op kunstgras in de stad. Op 27 januari mogen ze weer. De wedstrijd vindt thuis plaats tegen Beilen en begint om 14.30 uur. Kom onze jongens steunen!

Overigens is het eerste niet het enige elftal dat het veld weer op gaat. Er vinden meer wedstrijden plaats voor de competitie. Kijk in de voetbal app voor alle actuele informatie. Tot slot wordt de Spil niet alleen gebruikt voor voetbal. Binnenkort wordt de Spil weer gebruikt als toneel. Het zal een beetje passen en meten worden en hier en daar wat aanpassen, maar daar komen we als Tynaarloërs vast en zeker uit. Ik wens iedereen een mooi seizoen toe!