Vrijwilligersfeest groot succes

Op zaterdag 13 januari stroomde de Spil vol met onze trotse en trouwe vrijwilligers. De mensen die zich inzetten voor SVT werden eens goed in het zonnetje gezet. Het was een drukte van belang!

Trijnie heette iedereen van harte welkom en benadrukte nog maar eens hoe geweldig het is om te zien dat zoveel mensen zich inzetten voor de club. De een met het geven van trainingen, de ander met kantinedienst en weer een groep met het onderhoud van de velden. Ook stelde de vrijwilligerscommissie zich voor aan de aanwezigen. Zij vertelden meer over het vrijwilligersbeleid en hun doelen. Alle vrijwilligers hebben aangegeven wat hun taken zijn zodat de vrijwilligerscommissie dit in de databank kan verwerken. Wil jij ook iets doen? Meld je dan aan bij Iris of Anita.

Er werd niet alleen gepraat, er werd ook veel gelachen en nog hard gestreden om de eerste plaats bij de SVT-pubquiz. Daarnaast stonden Siep en zijn bandleden vol enthousiasme op het podium. Er werd meegezongen met bekende hits en er gingen zelfs wat voetjes van de vloer. Het was nog lang gezellig.