Historische foto’s uit het SVT-archief: alle spelers achterhaald!

Mooi, hè, die oude foto’s op de omslag van het wedstrijdschema van het eerste.
En hoe leuk ook dat iedereen fanatiek aan het puzzelen sloeg.
Er werd volop geappt, of liever: ‘ge-Appt’: Ap Lampe herkende zichzelf onmiddellijk, en zo worden de andere Lampes al snel geïdentificeerd.
Bij de eerste thuiswedstrijd herkende Jan Zwiers ook een aantal spelers.
Daarna de rest nog!
Met dank aan Gea Leuning & haar connecties voor het complete verhaal:
‘Hierbij stuur ik je de namen van de spelers van het programmablad van S.V.T., die ik je beloofd had.
Misschien had je er iets van gelezen in het sportkrantje van de afgelopen week in Röddelwark van Gerrit Geerligs.
Heb via Jan en Gerrit Lampe de namen gekregen.
Ze zijn dus nu helemaal compleet.’
Bovenste foto (dit was in Annen)
Bovenste rij van links naar rechts:
  • Gerrit Lampe – Hendrik van Wijk – Roel Geert Koops – Gerrit Pieters – Gezienus Darwinkel – Willem Mensies – Gerrit Mensies

Onderste rij van links naar rechts:

• Nanne Warners – Jan van Klaveren – Jannes Darwinkel – Jan Lampe – Bé Westerhof – Jan Mensies – Jan Schoonbeek

Onderste foto (dit was waarschijnlijk in Buinerveen; het jaartal is wel zeker: 1964):
Bovenste rij van links naar rechts:
  • Nanne Warners – Bé Westerhof – Gerrit Pieters – Roelof van Wijk – Jan Lampe – Jan van Klaveren – Harm Bathoorn

Onderste rij van links naar rechts:

• Albert Lampe – Gerrit Lampe – Roelof Hessels – Gezienus Darwinkel – Jacob Okken