Gezellig het nieuwe jaar inluiden tijdens het zaalvoetbaltoernooi

Wat een gezellige drukte was het weer op 6 januari in de Kamp in Vries! Ons jaarlijkse zaalvoetbaltoernooi werd gehouden. Maar liefst acht teams en meer dan 50 deelnemers deden mee! Heel mooi om de zeer gemêleerde teams in actie te zien. Mannen van de senioren, vrouwen en meiden uit de verschillende MO-teams en jongens van zowel JO-17 als JO-19 deden mee. Er werd sportief gevoetbald met natuurlijk een gezonde strijd hier en daar. Fijn ook om te zien hoe de tribune ieder jaar voller lijkt te zitten met Tynaarloërs en mensen uit Vries om de actievelingen in het veld aan te moedigen. Het toernooi zorgt ieder jaar weer voor verbinding en gezelligheid.

Bij aanvang van het toernooi werd een moment van stilte gehouden ter nagedachtenis aan Roelof Ruben die afgelopen november overleed. Meer dan 25 jaar was hij een van onze scheidsrechters tonder andere tijdens het toernooi. We waren blij om Roelof Leuning en Henk Westerhof langs de lijn te zien om het spel nu in goede banen te leiden.

De prijsuitreiking werd gehouden in de Spil. Dus ook na de wedstrijden in Vries, was het nog lang gezellig in Tynaarlo. Team C won de oh zo gewilde Poedelprijs, team D ging er met de winst vandoor en Glenn ontving dit jaar de Pechprijs vanwege het balcontact dat resulteerde in een eign goal. Nick Matulessy (trainer van de JO-17/1, zie foto) won de beker voor mooiste moment van de avond. Hij had meerdere mooie acties, maar de topper was toch wel toen hij vanuit de cornerplek op de eigen helft de bal over de keeper in het doel wist te schieten. Een welverdiende prijs dus.

We kijken nu alweer uit naar volgend jaar! Maar eerst weer lekker genieten van de wedstrijden op het veld.