Koffers pakken en paspoort mee!

Op 5 en 6 april gaat het na een periode van 6 jaar eindelijk weer eens gebeuren en we pakken gelijk goed uit met een “Reis om de wereld” in onze gymzaal. We zijn op dit moment druk met de voorbereidingen voor twee spectaculaire shows die vanwege de ongetwijfeld grote belangstelling zal plaatsvinden in een avondshow op de vrijdag (gate open om 18.30 en departure om 19.00. Verwachte landingstijd zal om 23.00 zijn) en op de zaterdagmiddag (gate open om 15.30 en departure om 16.00 met een verwachte landingstijd om 20.00) met daarna een afterparty op het podium met dansen en een disco voor de gymnasten en bezoekers tot 21.00

Koop je ticket voor deze uitvoeringen bij de Alldro vanaf 1 maart. Monique heeft wel het verzoek zoveel mogelijk contant te betalen omdat ze anders teveel verschillende kasstromen krijgt in haar winkel. Kaarten zijn taxfree te koop voor € 6,00 per bezoeker. Leden van gym en turnen hoeven natuurlijk niet te betalen want zij zijn de artiesten om wie het allemaal draait.

Verder zijn we eerst op zoek naar vrijwilligers die ons willen meehelpen met de aankleding van de zaal, catering aan boord, douanepersoneel voor controle van de instapkaarten en de kleedkamers, lotenverkopers en mensen die willen meehelpen met opruimen de zondag erna. Ook zijn we nog op zoek naar een kleine caravan, koffers en andere attributen die met reizen te maken hebben. Ook een paar handige handen die een poort kunnen maken als je door de douane gaat en de aankleding van onze verkeerstoren in de gymzaal van waaruit het licht en geluid geregeld zal worden. Geef je op bij Gabriella via secretariaat-binnensport@svtynaarlo.nl.

Voor ouders die nog nooit een uitvoering hebben meegemaakt: Alle leden doen mee in de beide voorstellingen. Ook de conditiegroep dames zal een mooie reis verzorgen en we verheugen ons ook op de act van Kidsdance. Het is voor de kinderen een onvergetelijke ervaring. Zie hieronder een impressiefoto van de vorige uitvoering in een circustent op het voetbalveld. Opa’s en oma’s buren, vriendjes en vriendinnetjes mogen mee op deze spectaculaire reisdagen. Op het piekmoment bij de opmars zullen er meer dan 300 mensen aanwezig zijn in de gymzaal. We hebben er zin in!