Draag je steentje bij

Dit weekend is er weer volop gesport! Tussen de hagel- en regenbuien door voor de buitensporten en in goed gevulde gymzalen voor onze gymnasten. Voor SV Tynaarlo is er ook sprake van beweging. Wil je weten wat voor beweging? Lees dan snel verder.

Onze penningmeester Klaas Dekker legt na 8 jaar zijn taken neer. Voor de nieuwe SVT website zoeken we een beheerder. En we hebben voor de vrijwilligerscommissie een nieuwe coördinator nodig. Best wat vacante functies dus! Het lijkt vaak veel werk en we hebben het allemaal druk. Aan de andere kant: vele handen maken licht werk en veel dingen kun je in je eigen tijd doen. Hierbij dan ook een oproep aan alle leden van SV Tynaarlo, van ouders van de kabouters, tot ouders van de turnkinderen. En van leden in de JO-19 tot het derde en vierde elftal: samen zorgen we voor een groeiende en bloeiende vereniging. En iedereen heeft talent. Kijk deze nieuwsbrief eens door en kijk waar jij jouw expertise kunt inzetten zodat we allemaal een steentje bijdragen. Iedereen is van harte welkom, van jong tot oud!

Hartelijke groet,

Trijnie Faber