Onze Najaarstocht gaat door!

Eindelijk is het dat zover! Langzaam gaat de maatschappij weer terug naar normaal. Daarmee zijn de coronamaatregelen nu zover versoepeld dat wij weer wandelevenementen kunnen organiseren. Daar keken we heel lang al naar uit en we zijn daarom vol enthousiasme begonnen aan de voorbereidingen van onze Najaarstocht die gepland staat op 6 november vanuit Grand Café Het Witte Huis in Zeegse.

Er worden op die dag weer nieuwe routes uitgezet door onze mooie achtertuin die gevormd wordt door het Nationaal Park Drentsche Aa, de Gasterse Duinen en het Balloërveld. De lengte van de routes waaruit gekozen kan worden ligt tussen de 5km en 20km. Voor iedere wandelaar zit er dus weer een geschikte afstand tussen.

Dus laat je uitdagen en kom genieten van al het moois dat de Drenthe te bieden heeft. Kom op 6 november lekker mee lopen!

Voor meer informatie kijk op: https://www.wandelclubsvtynaarlo.nl/eigentochten.html