Zonnig ouder-kind toernooi bij SVT

Velden vol rennende kinderen, de kantine gevuld met babbelende ouders en achter de BBQ enthousiaste ouders die de voetballers voorzagen van een welverdiende hamburger. Het eerste SVT ouder-kind toernooi in corona-tijd vond plaats op zaterdag 3 juli en was een groot succes.

Het was warm, dat wel. Dat was ook goed te zien aan de rode bezwete koppies die van het veld kwamen. Maar iedereen, zowel kinderen als ouders, zette zich voor de volle honderd procent in. Van de kabouters waar de trainers ouders lieten springen en rollen tot de meiden van MO-17 waar fanatiek gevoetbald werd en zelfs de buitenspelregels golden. En van bijna professionele voetballers die meededen tot ouders die uitleg van hun eigen kind kregen over de regels van het spel.

Voor SVT was het een geweldig moment om de velden en het clubgebouw te gebruiken waarvoor het bedoeld is: samenkomen, plezier maken en sporten. We hopen van harte dat we elkaar na de zomerstop kunnen blijven ontmoeten in en om de Spil.

Maar nu eerst: zomervakantie! We wensen jullie allemaal een sportieve zomer toe.