De Zeegser Najaarstocht van SVT 6 november j.l.….. Groot Succes !!

Afgelopen zaterdag 6 november was de Zeegser Najaarstocht wederom vanuit het mooi verbouwde grand café Het Witte Huis. Sinds de Corona-uitbraak (maart 2020) weer onze 1e activiteit. Best wel spannend, in verband met de aangescherpte corona-maatregelen. Onze grote vraag was dan ook: hoe leiden wij alles in goede banen. QR-code scannen, het inschrijven, betalen, startkaart en uitgifte van de routes maar boven alles hoeveel wandelaars zullen er komen ?

De deelname was fantastisch, meer dan verwacht …. 425 deelnemers !!

De wandelaars waren erg tevreden. Het weer was redelijk goed, droog.. helaas geen zonnetje. Mooie routes en goed aangegeven. Voor de 10, 15 en 20 km onderweg een mobiele rustplek voorbij Oudemolen en een stop bij de pannenkoekenboerderij in Gasteren. Wij hebben vele complimentjes mogen ontvangen.

Ook Wietze Jan van Het Witte Huis was erg blij. Dit jaar hebben wij voor eerst gebruik gemaakt van de kiosk en het terras voor scannen van QR-code, uitgifte polsbandje (voor toegang horeca), inschrijfformulier invullen, betalen én dan pas naar binnen voor een startkaart + route beschrijven.  Met dank aan onze vrijwilligers, zonder hen was het niet gelukt.

Kortom wij kunnen terugkijken op een geslaagde dag!

Voor foto’s kunt u kijken op onderstaande link van Berend Pol.

Het bestuur afd. Wandelen.