Jubileumboek 75 jaar Sportvereniging Tynaarlo

Groeiend & Bloeiend, 75 jaar SV Tynaarlo

Dit wordt de titel van ons jubileumboek. In september zijn we gestart en nu op dit moment kunnen we zeggen dat het boek voor 80% klaar is. Het wordt werkelijk een prachtig boek met ruim 160 bladzijden met heel veel foto’s, verhalen en anekdotes. Wat is er veel gebeurd in 75 jaar SVT!

Feestelijke presentatie!

We maken van de presentatie van het boek een feestje. Alle (oud) leden, vrijwilligers, sponsoren, donateurs en mensen die hebben bijgedragen aan het boek worden uitgenodigd. En natuurlijk ook de burgemeester van Tynaarlo, die het voorwoord schrijft. Wanneer: dat weten we nog niet precies, maar we koersen op zondag 1 of 8 oktober.

Voorinschrijving

Om een beetje te kunnen bepalen hoeveel boeken we moeten laten drukken, gaan we werken met een zgn. voorinschrijving. Hoe dat eruit gaat zien? In onze volgende SVT nieuwsbrief komen we daar op terug.

Namens de redactiecommissie,

Trijnie Faber, voorzitter SVT