Kaartverkoop van start voor de uitvoering op 5 en 6 april.

De voorverkoop is gestart voor de gymnastiekuitvoering op bovenstaande data. Ze zijn te verkrijgen bij de Alldro aan de Dorpsstraat. Verzoek van Monique is om zoveel mogelijk contant te betalen maar er is ook een pinautomaat van SVT aanwezig. Het thema van de uitvoering is “Reis om de wereld”. Binnenkort volgt meer informatie over de activiteiten waar we vrijwilligers voor nodig hebben, voor, tijdens en na het evenement. De moeder van Jasmijn en Lisa kocht de eerste 8 kaarten. De kaarten kosten deze keer € 6,- per stuk. Maar dan heb je ook een geweldige avond of middag. Op 5 april is de gate open vanaf 18.45 en starten we om 19.00. Een dag later is de middagvoorstelling. Gate open om 15.45 en vertrek van de reis om 16.00. Die middag zijn er lekkere broodjes en knakworst te koop dus brood mee is niet nodig!