Afscheid van ons jurylid Greetje Panman, (en wie volgt haar op?)

Op dinsdag 5 november heeft Greetje afscheid genomen als jurylid bij SVT. Ze heeft maar liefst gedurende 12 jaar voor onze vereniging op de KNGU-wedstrijden de prestaties van onze leden maar ook van andere turnsters beoordeeld. Met haar jurybrevet TD-2 was zij een zeer belangrijke kracht voor onze vereniging die het door haar inzet mede mogelijk maakte dat we alle turnsters konden inschrijven voor de wedstrijden. En dat 12 jaar lang en altijd paraat!

Het afscheid van Greetje was in onze gymzaal waar zij een T-shirt ontving van de turnsters die dit shirt hadden beschreven met allerlei symbolen die in de wedstrijdsport worden gebruikt.

We hopen nu dat in de komende tijd de ouders van de huidige turnsters en turners het stokje van Greetje gaan overnemen om op deze manier te waarborgen dat de leden ook in de wedstrijden kunnen uitkomen.

Jureren is leuk, je leert wat meer over de sport en je krijgt meer inzicht in turnen. Het kost wat tijd maar we doen het tenslotte met elkaar. Je hebt ook nog eens de keuze om thuis te studeren of onder begeleiding met lessen.

Greetje bedankt!