De contributies 23/24 en beroep op Jeugdsportfonds Drenthe

De contributies gaan voor het seizoen 23/24 met 2,5% omhoog. Dit geldt ook voor het wasgeld, de donateursbijdragen en het kledingfonds. Deze verhoging is overeenkomstig het CBS cijfer voor de consumentenprijsindex voor sportverenigingen. De contributies voor het turnen gaan extra omhoog. Ouders van de turnleden worden daarover apart geïnformeerd.

Jeugdsportfonds Drenthe
We snappen dat de contributie voor sommige leden moeilijk op te brengen is. We willen u vooral vragen om die reden niet te stoppen met sporten; u kunt voor het betalen van de contributie een beroep doen op de Stichting Jeugdsportfonds Drenthe (via de gemeente Tynaarlo). Deze voorziening is er voor bewoners van Tynaarlo die graag willen sporten, maar de kosten die daarbij horen moeilijk kunnen opbrengen.

Het Omnibestuur SVT,
Trijnie Faber, voorzitter.