op volle toeren van start!

De eerste training is achter de rug! En dat hebben we geweten….trainer Sander had voor ons een behoorlijke indoor “bootcamp” georganiseerd. De matten, banken, hoepels en pionnen werden aangesleept…na een paar gefronste wenkbrauwen hier en daar werd het ons duidelijk….we moesten aan de bak. De been- en armspieren werden flink op de proef gesteld. Na de nodige zweetdruppels te hebben afgeveegd was het tijd voor een potje volleytennis. Nooit eerder hebben we dit gedaan en wat was het geinig. De bal mét eerst een stuit op de vloer over het net slaan alsof je handen een tennisracket zijn….jaja, onze trainer bedenkt me toch wat. Maar leuk was het wel! Daarna een lekker potje volleyballen. 6 tegen 5. Met een nieuwe element, de “diagonaal “. Weer wat gefronste wenkbrauwen,  maar deze keer zonder al teveel zweetdruppels gelukkig. Omdat we trainen met dames én heren hebben we inmiddels een leuk gemixed team waarmee we dit seizoen ook de wedstrijden gaan spelen. Dat betekent ook dat het net op herenhoogte hangt…we mogen als dames wel mini trampolines in de schoenzolen hebben…of meer “bootcamps” om de beenspieren klaar te stomen voor hogere sprongen. We gaan zien wat dit seizoen ons brengt! In ieder geval met een superleuke, gezellige club heren en dames! Go Go Go Tynaarlo!