Wil jij aan de slag bij SVT? Bekijk dan de vacatures

Onze vereniging heeft op dit moment een trouwe groep van 170 vrijwilligers. Zij zorgen ervoor dat 430 leden wekelijks kunnen sporten en genieten van allerlei activiteiten. Het afgelopen seizoen zijn er vrijwilligers om verschillende redenen gestopt met het vaak jarenlange werk voor SVT. We zijn dus op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Er zijn de volgende vacatures:

• Secretaris Omnibestuur
  • 4 Leden voor de Vrijwilligerscommissie
  • Lid voor de Sponsorcommissie
  • Lid bestuur Voetbal (PR en Activiteiten)
  • Lid bestuur Binnensport (PR)

Heb je belangstelling? Wil je weten wat het inhoudt? Neem dan contact op met Trijnie Faber, voorzitter SVT. Zij informeert je graag. Haar telefoonnummer is 06 53771658 of mail voorzitter@svtynaarlo.nl.

Voor de Sponsorcommissie vacature kun je contact opnemen met Lydia Pieters, mail sponsoring@svtynaarlo.nl voor de vacature bij Voetbal met Egbert Leiting, voorzitter, mail voorzitter-voetbal@svtynaarlo.nl en voor de vacature bij Binnensport met Siep Diemer, voorzitter, mail voorzitter-binnensport@svtynaarlo.nl