Peuterdans en Kidsdance na de zomervakantie

Samen met Kim Oosterhoff die hier sinds 1,5 jaar woont en een afgeronde theateropleiding op zak heeft gaat SVT het aanbod voor de allerkleinsten vergroten door naast gymnastiek en turnen ook dans te introduceren.

Kim was onlangs al aanwezig bij de start en finish van de avondvierdaagse. Het bleek al snel dat ze een hele snelle klik heeft met de kleinsten. Veel kinderen deden mee met de warming up en de cooling down. Er waren veel positieve reacties. Wat staat er op het programma?

We beginnen op donderdag 6 juli as met een proefles voor de leeftijd van 2 tm 4 jaar van 15.45-16.30. In deze les maken de kinderen spelenderwijs kennis met muziek en bewegen. Daarna komen de kids van 4 tm 6 jaar vanaf 16.30-17.15. In deze les gaan we van bewegen naar dansen. Dansjes aanleren en optreden voor ouders hoort hier al bij.

De lessen zullen in de gymzaal bij het Oelebred worden gegeven. Er zijn geen kosten aan verbonden aan deze proefles. We hopen op voldoende opkomst tijdens de proeflessen en daarna voldoende aanmeldingen om 2 groepen te vormen van tussen 5-10 deelnemers. Als er meer behoefte is aan dans bij de leeftijden vanaf 7 jaar dan zullen we dit zeker meenemen voor na de vakantie. Laat na de proefles zsm weten aan Kim of ledenadministratie (ledenadmin-binnensport@svtynaarlo.nl) weten welke kinderen zich opgeven zodat we de zaalhuur kunnen gaan vastleggen met de Gemeente. We zullen inschrijfformulieren klaarleggen. Peuterdans en Kidsdance zijn net als turnen op dit moment (nog) geen 2e sport bij SVT. Zodra dit mogelijk is zullen we dat doorvoeren.

We wensen alle peuters en kids veel dansplezier bij SVT!