Op zoek naar een leuke sportbaan?

Sportvereniging Tynaarlo (SVT) is voor haar turnselectie op zoek naar 2 turntrainers/sters om ons team te komen versterken. Uren zijn aansluitend en worden op verschillende dagen in overleg bepaald. Beloning conform de sport CAO en goede onkostenvergoeding ook op wedstrijddagen. Wij zijn actief in de middenbouw niveau 4 en 5.

Taken en verantwoordelijkheden:

Zelfstandig of onder begeleiding training geven

Aandacht voor basis van het turnen

Kennis in de huidige oefenstof of daarmee bezig zijn

Afstemming met andere trainers

Begeleiden van de jongens of meisjes tijdens de wedstrijden

Gewenste competenties:

Afgeronde MBO Sport en Bewegen opleiding, CIOS,ALO of

In het bezit zijnde van KNGU Licentie 3

Communicatief vaardig

SVT is een gezellige vereniging die beschikt over een enthousiaste groep leden en beoefent haar turnsport in haar eigen moderne gymzaal en in een nabijgelegen turnhal. Onze verschillende turngroepen bestaan uit een groep voorbereidend turnen, een jongens- en een meisjesselectie.

Herken jij jezelf in deze vacature of ken jij iemand die geïnteresseerd is, laat het ons weten en kom ons team versterken.

Mail naar : voorzitter-binnensport@svt.nl of bel met Siep Diemer 06-20362837.

We willen je er graag bij!!