Winnaars bekend ontwerpwedstrijd nieuwe shirts

De uitslag van de shirtjesverkiezing is bekend! Er zijn in totaal maar liefst 126 stemmen uitgebracht op de 20 inzendingen die we ontvangen hebben. Wat zijn we blij met zoveel stemmen, wat een betrokkenheid! Leuk om te weten: ieder ontwerp heeft een of meerdere stemmen gekregen.

Uiteindelijk zijn er drie duidelijke winnaars uitgekomen:

• De nummer 1 met maar liefst 29 stemmen is shirt nummer 4 van Gerben De Jong, gefeliciteerd Gerben, met het behalen van de eerste plaats!
  • Op de tweede plaats met 22 stemmen is het shirt nummer 19 geëindigd, de inzending van Alfred Holman.
  • Op de derde plaats vinden we de inzending van Wessel Jongens en Gerard Darwinkel, shirt 6/18, het klassieke SVT shirt uit de jaren 70.

De drie winnende ontwerpen worden toegevoegd aan een drietal ontwerpen die door de kleidingleverancier zijn ingediend. Het bestuur van de afdeling voetbal zal uit deze 6 ontwerpen de definitieve keuze maken.

De uiteindelijke keuze wordt bekend gemaakt op: zaterdag 16 maart, na afloop van de wedstrijd van ons vlaggenschip thuis tegen SC Stadspark.

Wil je daarbij zijn? Kom op 16 maart naar de Spil!