Jubileumeditie Grote Clubactie!

Beste voetbalouders en -leden,

Op zaterdag 24 september gaat de jubileumeditie van de Grote Clubactie van start. De Grote Clubactie viert haar 50ste verjaardag. Wat in 1972 is begonnen als een lokale loterij is uitgegroeid tot de grootste fondsenwervende organisatie die meebouwt aan het in stand houden van een gezond verenigingsleven in Nederland. Natuurlijk doet ook SV Tynaarlo dit jaar weer mee!

Klaar voor de start?
Trek je clubtenue aan, zet je mooiste glimlach op je gezicht en verkopen maar!

Door het verkopen van loten, help je jouw club aan extra inkomsten. Met dit geld kunnen bijvoorbeeld nieuwe materialen worden gekocht of worden er activiteiten georganiseerd. SV Tynaarlo wil dit jaar het geld besteden aan jeugdvoetbal en voetbalmaterialen.

Maar hoe doe je dat nu eigenlijk, loten verkopen van de Grote Clubactie?

• Warming up: Heb jij een verkoopboekje gekregen? Bekijk de video en zie hoe makkelijk jij loten kunt verkopen voor jouw club.

• Start: Vanaf zaterdag 24 september mag je beginnen met loten verkopen.

Ga met je boekje langs bij familie, vrienden en buren en vraag of ze ook jouw vereniging willen steunen.

• Verkoop loten vanaf de bank: Bereik ook vrienden en familie die wat verder weg wonen. Stuur ze een WhatsAppje  met daarin je persoonlijke verkooplink (QR Code) of de link van jouw vereniging. (vraag je ouders of trainer om je te helpen)
  • Rust: Log in op je persoonlijke verkooppagina, check je lotenmeter en kijk hoeveel badges je al hebt verdiend.
  • Eindsignaal: Ben je klaar met verkopen? Lever je boekje op tijd in op je club. Op 21 november loopt de actie af en heb je de finish bereikt.