Kopje koffie?

Het is zaterdag. De wekker gaat. Het was een drukke week. En toch stap je vol goede moed uit de veren. Er staan weer mooie wedstrijden op het programma bij SVT/VAKO. De kinderen hebben er zin in en jij daardoor ook.

Je kleedt je aan. En na het ontbijt stap je op de fiets naar de club. Eerst even een kop koffie halen. En voor de andere ouders in het team bestel je ook even wat. Zo gaat dat. Een goed begin van de zaterdag voor voetbal-ouders.

Je herkent de trouwe gezichten achter de bar in de kantine: de mensen die zorgen dat de muziek draait, dat de deuren open zijn en de kleedkamers gecheckt. Dat de limonade klaar staat voor de kinderen in de rust.

Achter die geoliede kantinemachine gaat een behoorlijke planning schuil. Vaste barmedewerkers worden voor het gehele voetbalseizoen ingeroosterd. Kan de ene vaste medewerker een keer onverhoopt niet, dan zorgt deze zelf voor vervanging. Het is altijd weer een uitdaging om de planning rond te krijgen. Het lukt gelukkig ook altijd. Alles voor de club.

En daar komen we bij jou. Want jij bent hard nodig!

Zie jij het zitten om 1 keer in de 6 tot 8 weken een paar uurtjes achter de bar in de voetbalkantine te staan? Dan zijn we daar als club enorm mee geholpen.

We zetten de voordelen even op een rijtje:

• Het is altijd gezellig! Jij zorgt voor de koffie, het praatje volgt vanzelf.
  • Je leert nieuwe mensen kennen. Of komt oude bekenden tegen.
  • Je kinderen zijn apetrots dat jij daar staat. Dat jij helpt voor hun club.
  • Je draagt bij aan een goed lopende vereniging.

Natuurlijk zijn er meer voordelen. Zo vertelde een ouder die voor het eerst achter de bar stond: ‘Ik vond het best spannend en wist niet goed wat ik kon verwachten, maar dat het zo gezellig en ontspannen was, had ik nooit verwacht!’ Een andere barmedewerkers geeft aan: ‘het is een kleine moeite en je zorgt zo dat de contributie van de kinderen laag blijft. Ik vind het fijn om op die manier te kunnen bijdragen aan een vereniging voor iedereen in het dorp.’

Overweeg het eens en meld je aan of vraag de barmedewerkers eens hoe zij het vinden. Jouw hulp is goud waard!

Neem contact op met Anneke Timmer via 06-30189251 om je aan te melden of voor meer informatie.