Organisatie en beleid

Meerjarenplan Sportvereniging Tynaarlo 2022-2026: Samen Vooruit.

In dit Meerjarenplan (MJP) heeft de Sportvereniging Tynaarlo haar plannen voor de komende vier jaar vastgelegd. Dit plan is tot stand gekomen in samenwerking met alle afdelingen (binnensporten, voetbal en wandelen), leden en vrijwilligers. In het MJP staat onze koers voor de komende jaren. Daarmee biedt het richting voor de dagelijks besluitvorming, activiteiten, plannen en de verdeling van middelen. Dit doen we gezamenlijk. We gaan Samen Vooruit!

In de Algemene Ledenvergadering van november 2022 is dit plan gepresenteerd.

De leden zijn akkoord gegaan met dit plan.

Klik hier voor het Meerjarenplan Sportvereniging Tynaarlo 2022-2026: Samen Vooruit

Klik hier voor het plan die gepresenteerd is tijdens de ALV november 2022

Vrijwilligersbeleid Sportvereniging Tynaarlo.

Sportvereniging Tynaarlo (SVT) is een bloeiende sportvereniging, die op 1 januari 2022 75 jaar bestond. Ze bestaat uit de afdelingen voetbal, binnensporten (gymnastiek, turnen en volleybal) en wandelen. SVT vervult een belangrijke verbindende rol binnen het dorp Tynaarlo. Er is veel enthousiasme en verbondenheid met de vereniging. Dat is terug te zien aan de grote groep vrijwilligers die zich (jarenlang) inzet voor de vereniging. Op dit moment zijn er 430 leden waarvan er 170 een of meerdere vrijwilligerstaken doen. Naast het sporten is SVT een ontmoetingsplaats; een vereniging voor de leden en gerund door de leden. De inzet van vrijwilligers maakt trainingen, wedstrijden en tal van andere activiteiten mogelijk. Ook blijven de kosten en de contributie hierdoor beperkt waardoor de vereniging voor veel mensen toegankelijk is. Kortom: een goed vrijwilligersbeleid waarborgt het voortbestaan van de vereniging.

Klik hier voor het Vrijwilligersbeleid Sportvereniging Tynaarlo.