Total Club Voetbal actie

TANK BIJ TOTAL EN SPAAR VOOR SV TYNAARLO!

Met de Total Clubactie kun je euro’s sparen voor SV Tynaarlo door te tanken bij Total. Total doneert aan het einde van het voetbalseizoen het gespaarde bedrag aan onze voetbalclub. Spaar mee met je Total Clubcard! en koppel deze aan SV Tynaarlo op www.total.nl.

HEB JE NOG GEEN TOTAL CLUBCARD?

Haal deze dan gratis op bij een bemande Total tankstation. Gebruik je Total Clubcard eerst één keer, daarna kun je je pas online registreren en je club selecteren.

Aan het eind van het voetbalseizoen doneert Total een bedrag zo groot als het door jou gespaarde saldo aan onze voetbalclub. De tussenstand loopt onderaan deze pagina mee, zo blijf je altijd op de hoogte!

TOTAL CLUB VOETBALACTIE

Spaar Clubpunten, selecteer je favoriete amateur voetbalclub en Total doneert het equivalent van je gespaarde saldo aan je voetbalclub!

Scoor geld voor SV Tynaarlo

• Spaar Total Clubpunten, selecteer SV Tynaarlo als jouw favoriete club en Total doneert per afgenomen liter 1 Clubpunt aan jouw voetbalclub!
  • Spaar Total Clubpunten voor jezelf en voor je favoriete amateur voetbalclub
  • Met elke tankbeurt verdien je geld voor jouw favoriete amateur voetbalclub
  • Total keert aan het einde van het voetbalseizoen de gespaarde Clubpunten uit in contanten aan de voetbalclub
  • Moedig iedereen aan mee te sparen, want die euro’s kan jouw vereniging natuurlijk goed gebruiken

HOE WERKT HET?

1. Haal een Total Clubkaart op bij een van de bemande Total tankstations.
  2. Activeer de kaart door deze minimaal één keer te laten scannen bij een transactie (aankoop van brandstof en/of shopartikelen).
  3. Registreer daarna je Total Clubkaart online op www.total.nl.
  4. Vink in jouw persoonlijke profiel SV Tynaarlo aan als jouw favoriete club.