Jubileumboek

Beschrijving

Nu te koop: Prachtig jubileumboek 75 jaar SVTynaarlo. Beschikbaar vanaf 8 oktober 2023.

Het boek is gemaakt ter ere van het 75-jarig bestaan van Sportvereniging Tynaarlo en staat vol met prachtige foto’s en mooie verhalen van dorpsgenoten door de jaren heen.

Nieuwsgierig naar de inhoud? Bestel het boek dan gemakkelijk hier online!

U kunt ook een exemplaar cadeau doen. Bijvoorbeeld aan uw zoon of dochter of die oude schoolvriend die inmiddels is verhuisd. Perfect voor Sinterklaas of Kerst!

Komt u er niet uit, heeft u vragen, dan kunt u contact opnemen met Gerard Darwinkel, tel. 06-12268928 of Ika Warners 06-50594973

U kunt de bestelde boeken binnen 4 werkdagen ophalen bij de AllDro, Dorpsstraat 26a, 9482 PC Tynaarlo.

U kunt ook uw boek laten opsturen. Daar zijn kosten aan verbonden. Zie de webshop.

Voor losse verkoop kunt u ook terecht bij de AllDro in Tynaarlo.

Categorie: