Advertenties test

PERSOONLIJKE GEGEVENS

Ik wil graag sporten bij de afdeling:
    GymnastiekVoetbal7x7Volleybal
    Clubblad ? JaNee

Voorbereiden turnen 1x per week2x per week Turnen 1x per week2x per week

NB: het clubblad bevat commerciële uitingen van sponsoren

DONATEUR

Ik wil donateur worden voor € 15,- per jaar JaNee
    En daarvoor gratis het clubblad ontvangen JaNee
    NB: het clubblad bevat commerciële uitingen van sponsoren

FINANCIEEL

Dit is mijn eerste sport bij SVT JaNee
    Dit is een extra sport voor mij JaNee*

Hierbij machtig ik SVT om de maandelijkse contributie automatisch te incasseren

Handtekening rekeninghouder
    HANDTEKENING (PLAATS JE HANDTEKENING MET MUIS OF OP TOUCHSCREEN)*

* Zie de achterzijde voor de contributieberekening.

LEGITIMATIE

WIJ HEBBEN EEN PASFOTO NODIG, HOE WIL JE DEZE AANLEVEREN?

Vrijwilligersdiensten

Onze vereniging draait op vrijwilligers. Alle leden vanaf 16 jaar en ouders of verzorgers van kinderen jonger dan 16 jaar vragen we een steentje bij te dragen.
    Doe je ook mee? Kruis in ieder geval één van onderstaande opties aan:
    KantinedienstTT- baan tribune schoonmakenPotgrondactieGeraniumactieHulp bij gymuitvoeringJureren bij gymnastiekGroencommissieRedactie sportkrant-websiteBestuurswerk
    De voorkeuren kunnen ook aangevuld of gewijzigd worden via de voetbal.nl-app.
    ONDERTEKENING
    Ik heb kennis genomen van de privacyverklaring van SVT, zoals vermeld op www.svtynaarlo.nl.

HANDTEKENING (PLAATS JE HANDTEKENING MET MUIS OF OP TOUCHSCREEN)*

Gymnastiek Voetbal Volleybal
    Stuur het ingevulde en ondertekend formulier naar de betreffende e-mailadressen, z.o.z.
    Contributieberekening:
    Voor iedere eerste sport: Jeugdleden tot 10 jaar € 11,50 per maand Jeugdleden van 10 tot 16 jaar € 12,50 per maand Seniorleden vanaf 16 jaar € 15,50 per maand
    Voor elke extra sport: Jeugdleden tot 16 jaar € 3,50 per maand Seniorleden vanaf 16 jaar € 4,75 per maand
    *De vermelde bedragen zijn inclusief de bondscontributies. *7x7 geldt niet als extra sport indien de eerste sport voetbal is
    Voorbereidend turnen en Turnen: Voor deze sporten geldt een aanvullende contributieregeling die hieronder staat vanwege duurdere zaalhuur in een echte turnhal, extra toestellen en inschrijfgelden voor wedstrijden. Voorbereidend turnen of turnen zijn dus extra sporten. Ze worden niet aangemerkt als tweede sport binnen SVT. Bij bovenstaande sporten moet je al lid zijn van SVT afdeling gymnastiek. Zie voor deze contributies ons clubblad of www.svtynaarlo.nl. Het lidmaatschap wordt automatisch ieder jaar verlengd. Opzeggen kan per 1 januari en per 1 juli. Je mag 2 x gratis een les bijwonen en daarna bekijkt de leiding of je in aanmerking komt om je op te geven dmv dit formulier.
    Overige kosten Clubblad € 1,25 per maand (gratis voor donateurs)
    Kledingfonds leden van de afdeling voetbal € 2 euro per maand Kledingfonds voetbal 7x7 € 1 euro per maand Wasgeld seniorenleden van de afdeling voetbal € 2 euro per maand
    Informatie aanmelden en afmelden: Opzegging van het lidmaatschap door het lid kan slechts geschieden tegen het einde van een verenigingsjaar, mits schriftelijk en met inachtneming van een opzegtermijn van ten minste een maand. (zie voor verdere informatie bij www.svtynaarlo.nl - de statuten) Aanmelding van nieuwe leden en opzegging van de leden van de afdelingen bij:
    Afd. voetbal Gerco Brands Zwarteweg 1, Tynaarlo voetballeden@svtynaarlo.nl 06-42307645
    Afd. gymnastiek Mea Kievit Meerweg 16, Tynaarlo gymleden@svtynaarlo.nl
    Afd. volleybal Gabriella Kats Lindenstraat 3, Tynaarlo volleyballeden@svtynaarlo.nl 0592-544767