logo2014-svtynaarlo

Nieuwsbrief SV Tynaarlo

Uitgave okt 2023

Nieuwsbrief voor leden, vrijwilligers, sponsoren en donateurs

Het Jubileumboek

Wat een maand! Op zondag 8 oktober was het zover: de langverwachte uitreiking van ons jubileumboek. Zoveel mensen hebben hieraan meegewerkt. Gezamenlijk werd niet alleen het boek bewonderd, maar konden mensen ook genieten van de eregalerij met ereleden en de fotogalerij 75 jaar SVT in de Spil. Het was een groot feest van herkenning. Er is ook nog een prachtig interview geplaatst in Dorpsklanken. Benieuwd? Lees het hier rustig na.
Het boek is uiteraard nog steeds te bestellen via de website of te koop bij Monique van de Alldro. Mijn grote dank gaat nogmaals uit naar alle betrokkenen die hebben meegewerkt aan de totstandkoming van het jubileumboek. Veel leesplezier!
voegen.

Terugkoppeling Algemene Ledenvergadering SVT

Op woensdag 27 september was de Algemene Ledenvergadering van SVT. De belangrijkste besluiten zijn hier terug te vinden.

SVT presenteert Boek over
75-jarig bestaan

Ruim honderd genodigden waren getuige van de boekpresentatie in De Spil. 'SVT zorgt voor verbinding en ontmoeting', aldus Burgermeester Thijsen. Na de presentatie van het boek, werd in De Spil een blijvende foto-expositie geopend.

SVT ereleden en leden van verdienste

In het jubileumboek is een lijst opgenomen met de ereleden en de leden van verdienste. Deze mensen hebben de afgelopen 75 jaar veel betekend voor SVT. Daarom maken we de lijst nu openbaar (versie definitief ereleden leden van verdienste SVT 18 oktober 2023 (1)). Juist ook met de bedoeling aan iedereen te vragen of er per ongeluk fouten in zitten of dat u personen mist. Mocht dat zo zijn laat het mij dan weten: Trijnie Faber, voorzitter SVT, 0653771658, voorzitter@svtynaarlo.nl.

Opleiding Voetbalcoach 1 Pupillen

Een tiental enthousiaste voetballers van SVT zijn gestart met een opleiding voor voetbalcoach. Een professioneel traject georganiseerd door de KNVB waar zij de fijne kneepjes van het trainersvak leren. Meet weten? Klik dan hier.

Allemaal Kampioenen!

Dat er talent aanwezig is in Tynaarlo wisten we natuurlijk al. Maar dat het kampioenen regende, dat was toch even een aangename verrassing! JO-11, JO-13 en JO-14 hebben top prestaties neergezet.

Zeegser Najaarstocht 2024

De afdeling wandelen organiseert op 4 november a.s. de Zeegser Najaartocht. Kom gezellig wandelen en geniet van de mooie seizoenskleuren en de natuur. We hebben weer ons best gedaan aantrekkelijke routes door het prachtige landschap uit te zetten.

Klik hier voor starttijden, startpunt en kosten.

Op de koffie bij MooiWonen en Agriplaza

Op een mooie zonnige dag in maart gingen Margriet en Annemarie van de PR & Sponsorcomissie op bezoek bij Harry Nijborg. Leer hier het volledige interview waarin hij vertelt over Agriplaza, MooiWonen en zijn roots als agrarisch makelaar.
Met vriendelijke groet,
De PR & Sponsorcommissie bestaat uit Wouter de Wolde en Lydia Pieters. Heeft u vragen? Neemt u dan contact met ons op!
Sports-Football-Divider-2
facebook twitter website