logo2014-svtynaarlo

Nieuwsbrief SV Tynaarlo

Uitgave maart 2024

Nieuwsbrief voor leden, vrijwilligers, sponsoren en donateurs
View In Browser
[04] [maart] [2024]

Lentekriebels in aantocht!

Vandaag, zondag 3 maart scheen de zon volop en kwam Tynaarlo in beweging! We zien krokussen opkomen, kinderen skeeleren door de straten, voetballers in de pannakooi bij school. Het werd ook hoog tijd voor wat lentelicht en warmte. We hopen ook dat het jullie in sportief opzicht stimuleert. Vanuit SVT worden er in ieder geval weer leuke activiteiten georganiseerd. Je leest het in deze nieuwsbrief. Veel leesplezier!

Winnaars bekend ontwerpwedstrijd nieuwe shirts

De uitslag van de shirtjesverkiezing is bekend! Er zijn in totaal maar liefst 126 stemmen uitgebracht op de 20 inzendingen die we ontvangen hebben. Wat zijn we blij met zoveel stemmen, wat een betrokkenheid! Leuk om te weten: ieder ontwerp heeft een of meerdere stemmen gekregen. Benieuwd naar de winnaars? Lees dan snel verder!

Compostactie 2024

Onze traditionele compostactie komt er weer aan! Dit jaar voor het eerst in samenwerking met Battjes Tuinonderhoud, Dorpsstraat 57 te Tynaarlo. Op de website vind je alle informatie over prijzen en wijze van bestellen. Steun de afdeling voetbal en bestel uw compost en/of potgrond voor vrijdag 15 maart 2024. Namens alle voetballers, hartelijk dank! Kijk hier hoe u kunt bestellen.

Koffers pakken en paspoort mee!

Op 5 en 6 april gaat het na een periode van 6 jaar eindelijk weer eens gebeuren en we pakken gelijk goed uit met een “Reis om de wereld” in onze gymzaal. We zijn op dit moment druk met de voorbereidingen voor twee spectaculaire shows die vanwege de ongetwijfeld grote belangstelling zal plaatsvinden in een avondshow op de vrijdag (gate open om 18.30 en departure om 19.00. Verwachte landingstijd zal om 23.00 zijn) en op de zaterdagmiddag (gate open om 15.30 en departure om 16.00 met een verwachte landingstijd om 20.00) met daarna een afterparty op het podium met dansen en een disco voor de gymnasten en bezoekers tot 21.00. Alle informatie voor deze onvergetelijke avond vind je hier!

Schrijf je nu in voor de Tynaarloër wandeltocht!

Op zaterdag 6 april organiseren we weer de jaarlijkse Tynaarloër Wandeltocht. De start vindt ook dit jaar traditiegetrouw plaats vanuit Grand Café Centraal in Tynaarlo. Kom gezellig wandelen en geniet samen van al het moois dat Drenthe te bieden heeft. Lees snel verder om u aan te melden.

Van de vrijwilligerscommissie

Vanaf 2023 is er een vrijwilligerscommissie gestart om een gestructureerd en georganiseerd vrijwilligersbeleid in te voeren voor SVT. Geen vrijwilligers betekent geen SVT. Het doel van de commissie is om samen met alle afdelingen beter te zorgen voor de vrijwilligers! Er is al een grote groep vrijwilligers actief, waar we heel blij mee zijn, maar graag zien we er nog veel meer. Vele handen maken licht werk. Wil jij weten wat jij kunt doen? Anita Lammers en Iris van Rooij vertellen je alles. Je leest het hier!
Sports-Football-Divider-2
facebook twitter website