logo2014-svtynaarlo

Nieuwsbrief SV Tynaarlo

Uitgave dec 2023

Nieuwsbrief voor leden, vrijwilligers, sponsoren en donateurs

Gezellige dagen en een sportief 2024

Beste leden,
We zijn alweer halverwege het sportseizoen ‘23/’24. Jullie hebben het afgelopen half jaar volop kunnen sporten en meedoen met alle activiteiten van SVT. Het jaar 2023 kende veel hoogtepunten. Een van die hoogtepunten was het verschijnen van het jubileumboek Groeiend en Bloeiend, 75 jaar SVT. Wil je meer weten over onze hoogtepunten en activiteiten? Lees dan snel verder.

Het Omnibestuur wenst iedereen gezellige dagen en een sportief en gezond 2024.

Namens het Omnibestuur,
Trijnie Faber, voorzitter.

JO-17-1 Kampioen!

Marcel Kuiper en Nick Matulessy vierden feest op zaterdag 16 december. De trotse coaches speelden met hun mannen van de JO-17-1 hun laatste wedstrijd van het seizoen en werden kampioen. De kans dat dit zou gebeuren was groot en dus pakten enkele ouders goed uit door met spandoeken en fakkels langs het veld te verschijnen. Bekijk hier de foto van onze kampioenen.

Zeven nieuwe jeugdtrainers bij SV Tynaarlo

Eerder dit jaar startte een tiental enthousiaste ouders en jongeren met de KNVB-opleiding tot voetbalcoach. Inmiddels kunnen we met trots melden dat zeven van hen het diploma hebben behaald! Wij hopen dat ze hun opgedane kennis goed kunnen gebruiken voor de club. Heel erg gefeliciteerd!

SV Tynaarlo doet oproep aan voetbalvrouwen in Tynaarlo en omgeving

SV Tynaarlo staat bekend om het vrouwenvoetbal. Van kabouters tot babes, er zijn veel meiden en vrouwen te vinden op het veld. De jonge vrouwen van nu hebben echter een ambitie voor de club: een Dames 1 elftal opzetten. Denk jij nu? Ja! Daar wil ik bij horen! Lees dan snel verder. Maud Venema en Nynke Hadders vertellen je waarom jij je moet aanmelden!

Rolletjes run

Heb je al oliebollen besteld bij de VVV in Tynaarlo? En ook alvast een doosje kniepertjes gehaald bij Lienie Timmer aan de Populierenstraat 52? Goed gedaan!! Zet gelijk de datum van 7 januari 2024 in je agenda want dan gaan we meedoen aan de Rolletjes Run. Hier vind je alle informatie over de run. Tot dan!

SV Tynaarlo heeft een nieuwe kledingleverancier: Het merk Erima, met haar partner HH Sport uit Smilde. Daar zijn we erg blij mee! Een nieuwe kledingsponsor brengt ook een nieuwe outfit met zich mee. En omdat SVT een club van ons allemaal is, bieden we iedereen de mogelijkheid om een shirt te ontwerpen! Wil jij jouw ontwerp straks terugzien in de tenues van voetballend SVT? Ontdek hoe je dat moet doen!
Met vriendelijke groet,
De afdelingen Voetbal, Gymnastiek, Turnen, Volleybal, Wandelen en het omni-bestuur. Vragen of opmerkingen? Neem contact op via coomunicatie@svtynaarlo.nl.
Sports-Football-Divider-2
facebook twitter website